Váš košík
    Váš košík je prázdný
Váš seznam k vypůjčení
    Váš seznam je prázdný

Napište co by jste rádi!

"Ceník našich služeb přirovnáváme ke kostičkám lega, které si poskládáte přesně tak,

jak potřebujete, ať už se jedná o jednu samostatnou službu nebo Svatbu s Táňou od A do Z."


Předsvatební přípravy

 

Jsme Vám k dispozici při osobních i online schůzkách, na mailu či telefonu. Společně systematicky projdeme všechny důležité součásti svatebního dne a připravíme se tak, aby ve svatební den vše probíhalo hladce. Předsvatební přípravy jsou důležitou součástí naší práce, protože během nich poznáváme vás, vaše představy, přání a sny, které se pak snažíme zrealizovat. 

 

Mimo jiné společně doladíme styl svatby s ohledem na prostředí. Připravíme orientační harmonogram. Získáte kontakty na ověřené dodavatele, ale také důležité rady a různé možnosti řešení i těch nejběžnějších situací. Ve svatební den už Vás nic nepřekvapí. V rámci předsvatebních příprav předáváme naše know-how, několikaleté zkušenosti a připravíme Vás na vše možné i nemožné.

 

Cena 3000 Kč

 

Realizace svatebního obřadu

 

Přejete si krásný obřad nejen na zámku, ale i na zahradě nebo statku? Máme pro Vás k dispozici několik druhů slavobrán, obřadní stolky i židle. Vkusně vyzdobíme i cestu k obřadnímu místu, ať už okvětními lístky, zápichy nebo kyblíčky s nevěstiným závojem ve venkovském stylu. Nabízíme i několik možností, kam umístit prstýnky.

 

Služba obsahuje zabalení, dovoz a instalaci zapůjčeného inventáře (slavobrána, stolek, židle, dekorace) na místo. K ceně realizace na místě se připočítává půjčovné dle množství a druhu zvoleného inventáře. 

 

Pokud si zvolíte službu koordinace svatebního dne, máte od nás realizaci i koordinaci svatebního obřadu zcela zdarma

 

Cena 2500 Kč

Dekorace na svatební tabuli

 

K dispozici máme nepřeberné množství dekorací v různých stylech a barvách počínaje dřevěnými kulatinami a jutovými běhouny v přírodním stylu až po moderní eleganci se saténem a skleněnými prvky. 

 

V ceně balíčku dekorací máte vždy dostatečné množství jak spotřebních dekorací (ubrousky, svíčky, konfety...), tak i zapůjčených dekorací (vázy, svícny, látkové ubrousky, běhouny, skleněné válce...). Nemusíte tedy shánět vůbec nic. My vše zabalíme, dovezeme na místo a v rámci služby dekorování svatební tabule i instalujeme.

 

Cena do 50 osob 3000 Kč  /  do 80 osob 4500 Kč  /  nad 80 osob 6000 Kč

 

Dekorování svatební tabule

 

Rády pro Vás svatební tabuli vyzdobíme. Respektujeme Vaše přání a představy. Cena za osobu zahrnuje instalaci na místě v domluveném stylu a čase. Pracujeme s dekoracemi z balíčků viz předchozí bod Dekorace na svatební tabuli.

 

V případě zájmu máme k dispozici i ubrusy či potahy na židle se saténovými mašlemi.

 

Cena 45 Kč za osobu (místo u svatební tabule)

Koordinace svatebního dne

 

Hledáte někoho, kdo se ve svatební den postará o věci, které Vy řešit nechcete? Nechcete úkolovat družičky, svědkyni nebo maminku, protože si svůj den chcete užít právě s nimi? Koordinace je přítomnost osob ve svatební den, které se starají nejen o Vás, ale především o Vaše hosty, přátele a samozřejmě spolupracují i s dodavateli.

 

Koordinátorky Vaše hosty přivítají a předají základní informace o průběhu a orientaci v místě konání. Zajistí připnutí vývazků, korsáží, rozdání kytic, případně dalších maličkostí. Pomohou s celkovou organizací svatebního obřadu. Samozřejmostí je i spolupráce s matrikou a dalšími dodavateli. Realizují svatební tradice po domluvě. Asistují při krájení svatebního dortu i dalších aktivitách. Po celý  den jsou k dispozici, řeší situace plánované i neplánované.

 

Koordinace svatebního dne je velmi individuální. Vždy záleží na prostorách, počtu hostů, náročnosti organizace a konkrétních představách snoubenců. Snažíme se maximálně přizpůsobit vašim potřebám a představám tak, aby výsledek byl perfektní.

 

do 50 osob 14000 Kč  /  do 80 osob 17000 Kč  /  nad 80 osob 19000 Kč

 

 

Dekorování prostor areálu

 

Mimo svatební tabuli je potřeba vkusně vyzdobit ještě i prostory, kde se celá svatba odehrává. Může se jednat o malý salonek v restauraci nebo třeba o celý statek. Vždy záleží na konkrétním místě konání.

Zabalíme, dovezeme a instalujeme různé dekorace do prostoru - malířské stojany, uvítací cedule, směrovky, kovové klícky, tyl a mnoho dalšího. Stylově vždy s respektem k danému místu a dle přání nevěsty. Zapůjčení všech dekorací je již v ceně

 

Orientačně 2 - 7 tisíc Kč - upřesňujeme až po osobní návštěvě místa svatby

Sladký koutek

 

Chcete mít krásný sladký koutek jako z fotek na Pinterestu? Žádný problém! Rádi Vám také takový zrealizujeme.

Veškerý inventář jako etažéry, stojany, mísy, bedýnky, porcelán, sklo i zrcadla jsou zahrnuty v ceně. Vše zabalíme, dovezeme a vkusně instalujeme, dozdobíme tylem, světýlky, zápichy či živými květinami.

 

Cena od 1000 Kč

 

 

Fotokoutek

 

Připravíme stylové místo pro zachycení jedinečných okamžiků s Vaší rodinou a přáteli s ohledem na prostředí. Nabízíme několik variant řešení.

Máme k dispozici světelné tylové zástěny, které poslouží jakok dokonalé pozadí, které můžeme ozvláštnit např. umístěním slavobrány nebo obřadního stolečku. Pro svatby v přírodním stylu máme k dispozici i dřevěné pozadí.

V případě zájmu nabízíme zapůjčení fotoaparátu INSTAX WIDE 300, velikost fotky 9x10cm. 

 

Cena od 1000 Kč

Slaný koutek

 

Chcete něco neokoukaného? Neholdujete sladkostem? Žádný problém! Rádi Vám připravými slaný koutek neboli chips bar.

 

Slané pochutiny včetně veškerého inventáře jako jsou mísy, stojany, podnosy, sklo i zrcadla jsou zahrnuty v ceně. Vše zabalíme, přivezeme a instalujeme. 

 

Cena od 2000 Kč

 

Relax zóna

 

Připravíme pro Vás parádní relax zónu z palet a polstrů. Doplníme je o polštářky a deky. Vhodně ji umístíme v prostoru tak, aby byla poblíž, ale zároveň dávala možnost odfrknout si od svatebního veselí. Velmi oblíbená je u maminek s menšími dětmi.

 

V ceně je zabalení, dovoz, instalace i zapůjčení všeho potřebného.

 

Cena 1600 Kč

Květinový servis

 

Spolupracujeme se skvělou floristkou Káťou z Kvítkárna_cz, za kterou dáme ruku do ohně! Květiny pro nás připravuje vždy "na poslední chvíli" - často i přes noc, tak, aby byly co nejčerstvější a společně dbáme na to, abychom je dovezly v perfektní kvalitě až přímo na svatbu. Nemusíte se tak o nic starat.

 

Veškerá komunikace ohledně květin probíhá mezi vámi a floristkou - nedochází tak k šumu v komunikaci. My fungujeme jako poradní orgán pro praktické záležitosti jako je množství květin, velikost váziček apod.

 

Při prvotní poptávce je dobré mít hrubou představu o stylu a složení květin. Konkrétní detaily už doladíte s námi nebo přímo s floristkou a pokud nevíte, rády poradíme my nebo přímo Káťa, která umí nabídnout i různé alternativy nejznámějších druhů používaných na svatbách.

 

Tiskoviny

 

Okrajově se věnujeme i tvorbě svatebních tiskovin - těch obecnějších - svatební oznámení a jmenovky doporučujeme nechat na profících, ale o ostatní tiskoviny k průběhu svatebního dne se rády postaráme.

 

Stylově se snažíme přizpůsobovat svatebnímu oznámení, pokud si to snoubenci nepřejí jinak. V případě zájmu zajistíme uvítací tabule, harmonogram, menu, nápojový lístek, informační cedulky k fotokoutku, sladkému baru, knize hostů, fotoknize, svatební omalovánky pro děti, bingo, kvíz, kartičky na rady do manželství nebo písničky na přání i jiné tiskoviny dle vašich představ. 

 

Cena dle množství a náročnosti

Posvatební úklid

 

V případě zájmu zajišťujeme i posvatební úklid. Následující den po svatbě přijedeme na místo, sklidíme, pobalíme a odvážíme všechny naše věci. Nemusíte se tak starat o to, kdy potřebuje resort uvolnit prostor, ve kterém se odehrávala svatba. My se přizpůsobíme jejich potřebám a zařídíme, že bude uklizeno v domluveném čase.

 

Cena dle domluvy