Váš košík
    Váš košík je prázdný
Váš seznam k vypůjčení
    Váš seznam je prázdný

Napište co by jste rádi!

Jak probíhají naše služby

Uvažujete nad tím, jakou roli zastává svatební koordinátor v jednotlivých fázích přípravy a realizace svatebního dne? Přehledně jsme pro Vás shrnuly hlavní momenty, o které se Svatba s Táňou s přehledem postará. Snadno díky tomu předejdete stresu s přípravou a nemusíte si lámat hlavu ani s tím, jak budete reagovat v případě nepředvídatelných událostí. Vaše pozornost se může plně zaměřit na svatební hosty, Vašeho partnera a každý okamžik svatebního dne.

 

Úvodní schůzka
Představíme se Vám a nastíníme přehled našich služeb.

 

První schůzka, kterou si společně naplánujeme, je vždy nezávazná a bezplatná.

V tuto chvíli se Vám představíme, přiblížíme naše služby, zkušenosti, vyslechneme si Vaše představy a Vy se poté rozhodnete, zda budete mít zájem naše služby využít.

Schůzky se často odehrávají v Praze, v Plzni a v Ústí nad Labem, kde máme zázemí, případně si rády naplánujeme cestu i do jiných částí republiky. Běžně preferujeme osobní setkání pro tu příležitost vzájemně se lépe poznat, nicméně jsme k dispozici také online, pokud by osobní setkání nebylo možné.

 

Kalkulace
Připravíme Vám návrh kalkulace a rezervujeme termín.

 

Po naší úvodní schůzce máme již rámcovou představu, o jaký typ služeb máte zájem, a můžeme se posunout k dalšímu kroku. Na základě informací z úvodní schůzky Vám připravíme předběžnou kalkulaci. Pokud si přejete zvážit různé možnosti, připravíme i více variant, které mezi sebou snadno porovnáte. Po potvrzení kalkulace z Vaší strany následuje závazná rezervace termínu. Budete mít jistotu, že Vám ve Váš svatební den budeme plně k dispozici a počítáme s Vámi. V případě potřeby lze následně ještě upřesnit objem služeb podle Vašich aktuálních potřeb.

 

Předsvatební přípravy
Komunikujeme, plánujeme a zajišťujeme vše potřebné.

 

Fázi předsvatebních příprav můžeme snadno shrnout do tří slov: schůzky, telefony a e-maily. V průběhu předsvatebních příprav jsme s Vámi v úzké komunikaci a společně ladíme detaily celé svatby. Předáme Vám kontakty na ověřené dodavatele, společně vyladíme časový harmonogram a pomůžeme Vám optimalizovat třeba i cateringové služby s ohledem na počet hostů. 

Na základě našich zkušeností Vám poskytneme cenné rady a doporučení a společně si projdeme jednotlivé situace, které mohou nastat v průběhu Vašeho svatebního dne.

V období před svatbou si zajistíme prohlídku svatebního místa pro naši lepší představu o prostorách a výzdobě areálu. Jsme Vám k dispozici i v případě koordinace ostatních svatebních dodavatelů. Vše potřebné společně do detailu probereme, naplánujeme a domluvíme tak, abychom měly všechny informace, a nevěsta s ženichem se ve svatební den nemusí o nic starat.

 

Svatební den
Bavte se, my se o vše postaráme!

 

Nevěsta s ženichem si mají svůj den především pořádně užít, svatební koordinátor Vám k tomu připraví ideální podmínky.  Na svatbu přijíždíme s časovou rezervou, přivezeme dekorace, květiny (v případě květin od naší floristky), vše potřebné a vrhneme se na výzdobu, přípravu a dekorování.

Vždy s sebou vozíme kompletní výbavu, díky které nás nic nepřekvapí a můžeme se tak bez problémů věnovat instalaci obřadu, sestavení slavobrány, připevnění květin a dekorací.

V momentě, kdy začínají přijíždět svatební hosté, je vše již nachystané a my jsme připravené hosty přivítat a seznámit je s prostorem. Před obřadem jsme v kontaktu s dodavateli a spolupracujeme také s oddávajícím a matrikou, asistujeme u obřadu a následně pomůžeme hostům najít své místo u svatební tabule.

Následující program zpravidla nemá pevně stanovený harmonogram a doporučujeme nechat vše volně plynout. Aby vše probíhalo k Vaší nejvyšší spokojenosti, jsme Vám stále k dispozici třeba při krájení svatebního dortu a chystání dalších tradic. Samozřejmostí je příprava výslužky pro postupně se loučící svatebčany. My odcházíme v čase, kdy již nejsme potřebné. V tuto dobu obvykle plyne zábava již přirozeným proudem a není již nutná naše přítomnost.

 

Po svatbě
Vše uklidíme, zlikvidujeme a připravíme vyúčtování.

 

Svatbou to pro nás nekončí! Druhý den po svatbě jsme včas nachystané vše uklidit a odstranit veškeré dekorace z areálu tak, aby byl prostor připravený k běžnému provozu.

Závěrem zbývá jen připravit vyúčtování, následně Vás požádáme o úhradu a předáme nevěstě informace, co vše je potřeba zařídit v souvislosti s novým příjmením. Od této chvíle už je ale to jen na Vás.